Dane dostępowe do WordPress i FTP

Umowa opieki nad WordPress

Priorytetowe wsparcie w opiece nad WordPress

Czas reakcji na zgłoszenie pomocy w opiece nad WordPress

Backup w chmurze w opiece nad WordPress

Monitoring 24/7 w opiece nad WordPress

Ilość pluginów premium w planach opieki nad WordPress

Optymalizacja prędkości strony WordPress

Wpływ hostingu na opiekę nad WordPress

Czy opieka nad WordPress obejmuje też sklepy Woocommerce?

Jak wygląda raport z opieki nad WordPress?

Jak działa opieka nad WordPress?

Naszą współpracę rozpoczynamy od ustalenia wymagań klienta. Chcemy, aby nasza współpraca była klarowana i przyjemna dla obu stron. Klient określa nam czego od nas oczekuje. Po ustaleniu oczekiwań klienta przystępujemy do analizy strony. Klient udostępnia nam dane do logowania się do WordPress, a my wtedy przeanalizujemy wszystkie składniki Twojego WordPressa (szablon, pluginy i inne elementy) i przedstawimy wyczerpującą informację co i jak należałoby poprawić na stronie.

Podpisujemy umowę lub zawieramy umowę dżentelmeńską, w której jasno jest określone co, jak i kiedy mamy robić, za co odpowiadamy a za co nie oraz inne ustalone wcześniej elementy naszej współpracy. Po uzgodnieniu wszystkich elementów współpracy zakładamy dla Państwa konto w naszym systemie CRM / HelpDesk, przez który następuje komunikacja z klientem.

Dostęp FTP do serwera

W następnym etapie prosimy klienta o przydzielenie nam dostępu FTP do foldera, w którym jest WordPress. Dlaczego? Czasami bywa tak, że nowa aktualizacja plugina, WP czy szablonu powoduje konflikt i zawiesza stronę. Poprzez FTP możemy wyłączyć wadliwy element.

Pluginy premium

Na stronie klienta (po wcześniejszym uzgodnieniu i na okres naszej współpracy) instalujemy za darmo nasze pluginy premium:

I rozpoczynamy naszą prace – w zakresie wcześniej ustalonym z klientem. Każdy zakończony miesiąc naszej współpracy kończymy wyczerpującym raportem opisującym naszą pracę.

STRONA JEST JESZCZE W FAZIE BUDOWY - PRZEPRASZAMY

Pin It on Pinterest

Przewiń do góry